EU | ES

Errexil

Urola Ikastolako IRAES21 taldeko kideak Euskal Confint-en

2018/05/14

Urola Ikastolako IRAES21 taldeko kideak Euskal Confint-en parte hartzeaz gain, Uxua López Homeward Bound ekimeneko partaidea , ezagutu dugu.

Maiatzaren 9an, Busturiako Dorre Madariagan, Euskal Confint-era joan ginen lehenengo aldiz IRAES21eko taldekide batzuk. Bertan, Uxua López ezagutu genuen;  beste 80 emakume zientzialariekin batera Homeward Bound-ek antolatutako Mother Nature needs her Daughters (Ama naturak bere alabak behar ditu)  ekimenean partehartzailea. Helburuak Klima aldeketaren inguruan Antartikan burutzen ari diren ikerketak ezagutzea eta emakume zientzialarien lana ikusaraztea dira.Bere esperientzia gurekin partekatuz gain, zientzia ikasketak egitera, emakumeak egiten duten lana baloratzera eta gizonekin parekidetasuna lortzeko borrokatzera animatu gaitu. Horrez gain, ikastetxeen arteko esperientzien trukaketa egin dugu lan talde desberdinetan arituz; gero osoko bilkuran, taldeetan egindakoa azalduz. Egun zorigarri hau ez ahazteko, oroigarri bezala, bi zuhaitz txiki eman zizkiguten. Datorren urtean berriro joateko asmoa dugu!

ekoetxea

Ekintzaileen bisita (Iraurgi Berritzen)

2018/05/09

Maiatzaren 2an Iraurgi Berritzenek antolatuta,Azpeitiko hainbat ekintzaile etorri zitzaizkigun Prozesuetako ikasleoi. Lehenik Alex da Silvak bere BasKey turismo enpresa aurkeztu zigun eta enpresa sortu aurreko prozesua azaldu zigun. Ondoren marketing arlorrekoa den Usoa Etxeberriaren laguntzaz proiektu bat sortzerako orduan aurki genitzakeen arazoak identifikatu genituen. Oso interesgarria iruditu zitzaigun,etorkizunean geure enpresa sortzeko asmoa izanez gero, aurki ditzakegun arazoak nola konpondu ikasi baikenuen.

DBH4KO GURASOEKIN BILERA

2018/05/07

guraso bilera

2017ko"R. MÂȘ Azkue" literatura sariak

2018/04/21

Apirilaren 18an, gaztetxoen artean literatura sustatzeko Euskaltzaindiak antolatzen dituen “Azkue literatur sariak” banatu ziren Bilbon duen egoitzan. Azken urteetako ohitura lez, beste behin, aurten ere, Urola ikastolako ikasle bat saritua izan da. DBH-1 eko ikaslea den Uritz Aranbarrik ipuin alorrean  hirugarren  saria jaso du  “Gora gure trena” narrazioarekin.

Lan hau liburu batean argitaratuko da beste sarituekin batera. Bejondaizula! Zorionak!

Erasmus+ programa dela eta gure ikasleak Newporten

2018/04/19

Erasmus+ programa dela eta gure ikasleak Newportera joateko aukera paregabea izan dute. Gaurkoan The Houses of Parliament eta The Science Museum bisitatu dute besteak beste.

logoak