EU | ES

Errexil

DBH 1-eko ikasleak geoparkea eta "flysch"ean

2018/03/06

Montaje creado Bloggif  Martxoaren 2an, DBH 1-eko ikasleak Zumaira joan ginen bertako geoparkea eta "flysch"ak aztertzera. Gelaz gela eta monitore banarekin Algorriko harri hondartza ikertu genuen. Bertan ikasi eta ikusi genituen itsas izarrak, olagarroak, karramarroak, lapak, anemonak...Eguraldi bikaina. Hain ezaguna den San Telmo ermita  ere bisitatu genuen. Eta amaitzeko, Algorri Interpretazio Zentroan Geo Parkeari  buruz aritu ginen, geologia munduan Algorrik duen balio aparta seinalatuz

Batxiler 1.mailako ikasleak Estonian Erasmus+ programaren barruan.

18/02/27

Montaje creado Bloggif

EKINTZAILETASUNA

2018/02/20

Aurtengo ikasturtean, "Administrazio eta kudeaketa prozesuak" ikasgaian  ekintzailetasunaren inguruko proiektu bat lantzen ari gara.   Proiektu honen helburua talde bakoitzak bere enpresa sortzeko prozesua ezagutzea da, eta horretarako, Iraurgi Berritzen taldea etorri zitzaigun ikastolara beraien laguntza eskaintzera: Jarduera praktiko baten bidez, Urola bailaran egungo gizartean ditugun beharrak ezagutu eta haientzako irtenbideak aurkitu genituen.

SANBALENTINETAKO MAITASUN ERROMANTIKOAREN AURKA TINKO

2018/02/14

Urola Ikastolako DBH3ko neska talde batek tinko eutsi dio adarretatik maitasun erromantikoaren gaiari. Euren kabuz antolatu dira eta gai honen inguruko kezkak eta ardurak partekatzeko espazio segurua sortu dute.  Gaurko SanBalentin egunerako pankarta eta poster batzuk egin dituzte maitasunaren inguruko idealizazioa salatzeko. Era berean, beste ikastetxeko neska taldeekin batera ekintza burutuko dute gaur eguerdian kalean. Neska denak elkartu, eta eskoletan bakarrik ez, Azpeitiko kaletara ere eramango dute maitasun erromantikoaren kritika. Txalotu dezagun DBH3ko gure neska hauen ekintzarako gogoa eta mahaigaineratu  sanbalentinek saltzen diguten maitasun erromantikoaren gezurra!!

Azpeitiko Hezkidetza Foroa

2018/02/02

Urola Ikastola bada ere Azpeitiko Hezkidetza Foroko partaide. Foro honetan herriko hainbat eragile elkartzen gara, esaterako, herriko beste ikastetxeak, udaleko ordezkariak, guraso elkartetako kideak, ikasleak berak, gaztelekuko langileak, Arremanitz koperatibako kideak eta abar eta abar.

Topagune hau erabiltzen dugu hezkidetzaren inguruko hausnarketak herri ikuspegitik lantzeko eta gaiaren inguruko erronkak eta kezkak partekatzeko. Era berean, etorkizunera begira esku-hartze kolektiboen inguruan jarduteko ere balio du foroak.

Espazio bikain honetan parte hartzen jarraituko du UROLA IKASTOLAk hezkidetzaren aldeko borroka eta sexismoaren aurkako lehia gure hezkuntza egitasmoaren zutabetako bat dela argi baitugu.

logoak