EU | ES

Errexil

2017ko"R. MÂȘ Azkue" literatura sariak

2018/04/21

Apirilaren 18an, gaztetxoen artean literatura sustatzeko Euskaltzaindiak antolatzen dituen “Azkue literatur sariak” banatu ziren Bilbon duen egoitzan. Azken urteetako ohitura lez, beste behin, aurten ere, Urola ikastolako ikasle bat saritua izan da. DBH-1 eko ikaslea den Uritz Aranbarrik ipuin alorrean  hirugarren  saria jaso du  “Gora gure trena” narrazioarekin.

Lan hau liburu batean argitaratuko da beste sarituekin batera. Bejondaizula! Zorionak!

Erasmus+ programa dela eta gure ikasleak Newporten

2018/04/19

Erasmus+ programa dela eta gure ikasleak Newportera joateko aukera paregabea izan dute. Gaurkoan The Houses of Parliament eta The Science Museum bisitatu dute besteak beste.

HAZPARNEKO LAGUNAK GURE IKASTOLAN

2018/03/27

Urtero moduan aurten ere jaso ditugu Hazparneko gure lagunak Azpeitian. Egun pasa bikaina antolatu genuen eta elkarrekin pasatako egunaz ederki gozatu genuen.Goizean goiz udaletxera joan ginen eta harrera ofiziala jaso genuen. Bi herriak aspalditik daude senidetuta eta harrera ofizial honek harremanaren sendotasuna adierazi zuen. Jarraian ezagutza-jolasak egin genituen hasierako lotsak alde batera uzteko eta benetako kontaktuari bide egiteko. Ondoren, ikastolara etorri ziren eta instalazioak ezagutu ostean eskola batzutara sartu ziren gure benetako egunerokotasuna ezagutzeko. Bazkalordua ere denok batera egin genuen eskolako jantokian. Giro polita izan genuen eta ederki bazkaldu genuen. Amaitzeko, agur esan genion elkarri. Hobeto esan,gero arte! izan zen; izan ere, maiatzean geu joango gara Hazparnera hango kontu eta berriak ezagutzera.

Mahmud Traore izan dugu gure artean "Samba, Un nombre borrado" dokumentala gure ikasleei aurkezten.

2018/03/21

Martxoaren 21ean Arrazismoaren Aurkako Nazioarteko Eguna izan dela aitzakiatzat hartuz, Mahmoud Traore senegaldar gaztea ikastetxean izan da bere dokumentala aurkeztu eta solasaldia eskaintzen.

2014ko otsailaren 6an beste sarraski latz bat gertatu zen Ceutako harresiaren ertz batean: 400 pertsona inguruko talde bat, El Tarajal hondartzatik muga igerian gurutzatzen ari zirela, Guardia Zibilak gomazko pilotak eta negar eginarazteko gasak bota, eta 9 etorkin hil zituzten. Horien artean zegoen Samba, Mahmouden herrikidea. Sarraskiarekin hunkituta, Sambaren arrastoa ikertzea eta bere familia aurkitzea erabaki zuen. Horretarako, Europara etortzeko egin zuen bidea, aurkako noranzkoan egin zuen Mahmoudek. Hor hasten da 'Samba, un nombre borrado' dokumentalaren istorioa.

DBH 2.mailakoak Candanchun

2017/03/08