EU | ES

2018/06/07

DBH4KO IKASLEAK IKASBIDAIAN LONDRESEN

2018/05/29

Frantseseko ikasleak Hazparnen, ohitura onak ez galtzeko asmoz

2018/05/18

Aurtengoan ere Urola Ikastolako DBH2ko frantseseko ikasleak Hazparnera joan dira urtero moduan. Hazparneko lagunek harrera bikaina egin ziguten eta zuzenean beren klasetara sartu ginen ikastetxeko egunerokoa ezagutzeko. Ondoren kantuan jardun eta Azpeitiko herriak Hazparneri oparitutako Gernikako arbolaren kimua bixitatu genuen. Era berean, Hazparneko ametza zuhaitzaren garrantziaz hitz egin ziguten. Elkarrekin bazkaldu eta jolasean ibili eta gero, bertso eder batzuekin agurtu ginen elkar eta eguna borobiltzeko rafting saio paregabea egin genuen Lapurdiko parajetan barna. Datorren kurtsorako planez ere jardun genuen, aberagasgarria baita oso denontzat urtetik urterako elkartruke honen uzta.

Maiatzaren 17a, Homofobia, Lesbofobia, Transfobia eta Bifobiaren kontrako Nazioarteko Eguna

2018/05/17

Badute bai meritua neska hauek!! Lan ederra neskak; bikain ari zarete!!!
UROLA IKASTOLAKO gure DBH3ko autoantolakuntzako neskak egun honen inguruan lanean jardun dute. Lehenik eta behin, barrura begirako lanketa egin dute baina egunak berak eskolan oihartzuna izan zezan beste hainbat ekintza egin dituzte: tutoretza saio batzuetara joango dira inkesta bat egiteko arropek duten genero markaren inguruan eta TRANS-formatu egingo dira horretarako, pankartak eta kartelak egin dituzte egoera plazaratzeko eskolan, komunekin jolastu dute sexurik gabeko kumunen inguruko hausnarketa sustatzeko eta abar, eta abar.

Segi horrela!!!!

logoak