EU | ES

Errexil

2017/2018ko JARDUERA PRAKTIKOAK EHUn

2018/01/30

2018ko urtarrilean eta apirilean egingo dira UPV/EHUren hiru campusetan, hau da, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoako campusetan.

Euskal Herriko Unibertsitateko (UPV/EHU) ikastegietan egiten diren jarduerak dira eta horietan aktiboki parte hartu eta unibertsitate ikasketei buruzko informazioa jasotzeko aukera du ikasleak.

Jardueren helburua:

* Fakultatearen eskolaren ezagutza-esparruan sartzea ikasleak.

* Jardueran aipatzen diren ikasketek gaurko gizartean duten garrantzia azaltzea.

* Bokazioak piztea.

METODO ZIENTIFIKOA UROLA IKASTOLAn.

2018/01/23

DBH2ko Matematika Tailerrean, Iraurgi Berritzenek bultzatutako proiektuari jarraituz, “Metodo Zientifikoa” izeneko blokearekin, medikuntzan, ekonomian, kriminologian, dietetikan, metereologian, psikologian, matematikan, literaturan, soziologian etab. egin izan diren zenbait ikerketa gerturatu nahi izan diegu ikasleei.

Arlo praktikoari dagokionez, ordea, fisika eta kimikarekin lotutako esperimentuak burutzea erabaki dute.

Hau da adibide bat:

Ikusten txoria eta medusa? Hortxe, egia esan, ez dago ezer ere ez. Ikasleek 3Dn lortutako hologramak edo “mamuak” dira, efektu optikoak.

holograma

ZOZKETAREN IRABAZLEA

Dbh2-ko bidaiko zozketaren irabazlea: Estibaliz Urbina

Zorionak!!

TRATU ONAK IKASGELETAN

2018-01-09

Urtero moduan, aurtengoan ere Arremanitz taldeko kideak gure eskolan ditugu. Tratu onak, hezkidetza eta sexu aniztasuna sustatzea dute helburu, horixe baita, hain zuzen ere, indarkeriari eta bereziki emakumeen kontrako indarkeriari eraginkorki aurre egiteko bidea. Hainbat ikasmailatan egiten dute euren esku-hartzea eta oraingoan DBH3ko ikasleekin ari dira buru-belarri. Egungo jendartearen erronka handia dugu tratu ona eta zaintza erdigunean ipintzea, eta horretarako lanean dihardugu, hezkuntza eragile nagusitako bat dela jakin baitakigu.

GABON ZORIONTSUAK ETA URTE BERRI ON!!!!!!!!!

2017/12/19

logoak