EU | ES

Errexil

UROLA IKASTOLAK EAEko ESPERIMENTU ETA INKESTEN KABIA LEHIAKETA IRABAZI DU

208/06/17

Lehen aldiz, euskaraz egindako lan estatistiko batek irabazi egin du, erderaz egindako beste guztien aurretik.

Montaje creado Bloggif

Irabazleak, Ekiñe Uzkudun, Edgar Dinis, Daniela Ríos eta Asier Itulain izan dira. Finalean, IBVM Irlandesas eskolakoak bigarren geratu ziren eta Paula Montal Escolapiasekoak hirugarren.

ZORIONAK !!!!

2017-18 ikasturteko jaialdia

2018/06/14

2018/06/07

DBH4KO IKASLEAK IKASBIDAIAN LONDRESEN

2018/05/29

Frantseseko ikasleak Hazparnen, ohitura onak ez galtzeko asmoz

2018/05/18

Aurtengoan ere Urola Ikastolako DBH2ko frantseseko ikasleak Hazparnera joan dira urtero moduan. Hazparneko lagunek harrera bikaina egin ziguten eta zuzenean beren klasetara sartu ginen ikastetxeko egunerokoa ezagutzeko. Ondoren kantuan jardun eta Azpeitiko herriak Hazparneri oparitutako Gernikako arbolaren kimua bixitatu genuen. Era berean, Hazparneko ametza zuhaitzaren garrantziaz hitz egin ziguten. Elkarrekin bazkaldu eta jolasean ibili eta gero, bertso eder batzuekin agurtu ginen elkar eta eguna borobiltzeko rafting saio paregabea egin genuen Lapurdiko parajetan barna. Datorren kurtsorako planez ere jardun genuen, aberagasgarria baita oso denontzat urtetik urterako elkartruke honen uzta.

logoak