EU | ES | EN

Eskola mapa

FRANTSESEKO IKASLEAK HAZPARNEKO LAGUNEKIN

2017/04/24

Urola Ikastolako DBH2ko frantseseko ikasleok egun ederra pasatu genuen joan apirilak 6, ostegunean. Hazparneko gure lagunak eskolara etorri ziren gu bixitatzera eta egunpasa ederra antolatu genuen. Goizean alkateak harrera egin eta elkarrekin jolasten ibili ginen udaletxeko plazan. Azpeitiko liburutegia ezagutzeko parada ere izan genuen eta ondoren eskolara etorri ginen, gure ohiko klasetara sartzeko eta gure egunerokoa ikusteko. Bazkaltzeko garaian eguraldi ederra genuenez, udal kiroldegian jan genituen ogitarteko bikainak eta gero hango zelaitan elkarrekin jolastu genuen.

Eguna bizkor batean pasatu zen baina hartu-eman ederra izan genuen. Irrikitan gaude jada maiatzan gu Hazparnera joateko!!

"ERASMUS ikasleak Herbeheretan"

2017/03/31

erasmus

"ERASMUS ikasleak Herbeheretan" Martxoaren 26tik 31ra 1. Batxilergoko bost ikasle "How it is to live, study and work in a foreign EU country" Erasmus proiektuaren lanetan ari dira Herbeheretako Limburg eskualdean:    Landgraaf, Maastricht, Sittard eta Belgikako Liejan.

2016ko"R. MÂȘ Azkue" literatura sariak

Martxoaren 22an, gaztetxoen artean literatura sustatzeko Euskaltzaindiak antolatzen dituen “Azkue literatur sariak” banatu ziren Bilbon duen egoitzan. Azken urteetako ohitura lez, beste behin, aurten ere, Urola ikastolako ikasle bat saritua izan da. Asier Morillok, olerki alorrean, hirugarren saria eskuratu du, “Dirudienez” izeneko olerkiarekin, Mikel Sarasua irakaslearen laguntzarekin.

Lana liburu batean argitaratuko da beste sarituekin batera.

Bejondaizula! Zorionak!

q kalitatea       aenor