EU | ES | EN

Hegazkin istripuan hil diren Joseph Koenig ikastetxeko ikasle eta irakasleen oroimenez. Gu ere elkartrukeetan ibiltzen garelako, gure oroimenik sentikorrena.

Zum Andenken an die Schuler und Lehrer des Joseph Königs Schule. Da wir auch an Schullaustausche teilnehmen, möchten wir hiermit unser ehrendes Andenken an die im Umfall gestorbene Schuler, und auch unser aufrichtiges Beileid an die Familien aussprechen.

DBH4ko FRANTSESEKO IKASLEAK elkartrukean izan dira

2015-03-25

autobushendaya

Eurocité Basque proiektuaren barruan DBH4ko frantseseko ikasleak Hendaian izan dira bi egunez. Bertan iparraldeko eta hegoaldeko beste ikasle batzuekin korridore ekologikoen gaia lantzen jardun dugu euskara eta frantsesa ardatz moduan hartuta.

Aukera paregagea eskolan ikasitakoak bertatik bertara ikusteko !!      ARGAZKIAK

2015_03_16 ikasleak Eskozia| Ikasleak Eskozian

2015-03-05| Comenius aldeanitza

IKASTARO ESKAINTZA 2014-2015