EU | ES | EN

estudiante

Cambridge azterketak Azpeitiko Urola Ikastolan.

more info

UROLA IKASTOLAKO IKASLEAK SANTA AGEDA ESKEAN

2017/02/10

Santa ageda1

17-18 DBH MATRIKULAZIOA

2017/01/25

***********************************************************************************

URTARRILAREN 30etik OTSAILAREN 10era

GURASOEKIN BILERAK                           INFORMAZIOA HERRIZKA

ATE IREKIAK

Asteartea, otsailak 7, 17:30ean.

Kudeaketa sistemen arduradunei zuzenduriko formazio jardunaldia

2017/01/24

Urtarrilak 18, Euskadiko lanbide heziketa sistemako ikastetxe desberdinetako kudeaketa sistemen arduradunei zuzenduriko formazio jardunaldi bat ospatu zen IURRETA Lanbide Heziketan. Bertara, beste horrenbeste ikastetxetako 24 ordezkarik parte hartu zuten.

Aipaturiko jardunaldi honetan, eta Tknikako adituen gidaritzapean, barne auditoretzak gauzatzeko sistematika, arauaren bertsio berriak dakarzkien enfoke edo ikuspegi  berriak eta aldaketak eta kudeaketa esparru hauei barne auditoretzaren testu inguruan  erantzuna emateko aukera potentzial desberdinak modu teoriko-praktiko batean landu ziren. Aurkezpen metodologiak talde lan eta dinamikekin tartetaku ziren.

Ekonomiako ikasleak Azpeitiko Lan Mobel S.KOOP. enpresan

2017/01/13

Lehengo  Batxilergoko Ekonomiako ikasleak Azpeitiko Lan Mobel S.KOOP.enpresa bisitatzera joan gara. Bertan, Nereak (gerenteak)eta Jonek(ekoizpen arduradunak) altzari ekoizpen  prozedura osoa erakutsi digute; lehen gaietatik hasi eta produktua bukatu arte.

Era berean, enpresa honen eta altzari merkatuaren ezaugarriez jabetzeko aukera ere izan dugu; besteak beste: sektorean dagoen lehiakortasuna,  IKEAren eragina ,esportazioak,banaketa sarea…

WOODTEKTURA PROIEKTUA

2017/01/12

Dagoeneko aukeratu da Woodtektura proiektuaren barnean Azkoitiko Zur eta Altzarigintza mintegiak eta EHU-ko Arkitektura eskolak elkarlanean egingo duten etxe jasangarriaren behinbetiko diseinua.

Datozen hilabeteetan Urola Ikastolako Azkotiko Zur eta Altzarigintza tailerrean eraikiko da etxea.

q kalitatea       aenor
      iqnet       Elos    EuroSN2000