EU | ES | EN

estudiante

Cambridge azterketak Azpeitiko Urola Ikastolan.

more info

2016ko"R. MÂȘ Azkue" literatura sariak

Martxoaren 22an, gaztetxoen artean literatura sustatzeko Euskaltzaindiak antolatzen dituen “Azkue literatur sariak” banatu ziren Bilbon duen egoitzan. Azken urteetako ohitura lez, beste behin, aurten ere, Urola ikastolako ikasle bat saritua izan da. Asier Morillok, olerki alorrean, hirugarren saria eskuratu du, “Dirudienez” izeneko olerkiarekin, Mikel Sarasua irakaslearen laguntzarekin.

Lana liburu batean argitaratuko da beste sarituekin batera.

Bejondaizula! Zorionak!

Frantseseko DELF B1 titulazioa gure bi ikaslek!!!

2017/03/20

Azpeitiko batxilergoko bi ikaslek lortu berri dute Alliance Française erakundeak ematen duen DELF B1 titulazioa. Frantziako Hezkuntza ministerioaren diploma honek Europa guztian du sona eta munduko beste herrialdetan ere ari da bere txokoa egiten. Frantseseko titulazio horixe dute esku artean jada Azpeitiko bigarren batxilergoko Nerea Urrestila Alkorta eta Oihana Lazkano Egiguren ikasleek.Iaz ere beste ikasle talde batek ziurtagiri ofiziala lortu zuen.

Nabarmentzeko  modukoa DELF B2 maila lortu zuen Ivan Olariaga Alberdi ikaslea, Azkoitiko batxilergoko bigarren mailan dagoena. Aurtengo ekaina jomugan, beste ikasle talde batek egingo du titulazioa eskuratzeko saiakera. Azpeitiko DBH4ko frantseseko ikasleak HEO-EOIko A2 maila egiten saiatuko dira, iaz azterketa hau egitera joan ziren denek gainditu baitzuten, eta Azkoitiko batxilergokoak ere animatuko dira era berean. B1 mailarako beste saiakera bat ere egingo dute Azpeitiko bigarren batxilergoko beste ikasle batzuk.

Nabari da frantsesa bizi-bizirik dagoela gure ikastetxean. Hainbat urtetan aukerazko irakasgai moduan ikasten jardun ostean, ikasle hauek bere ibilbidea gurean bukatzera doazen honetan, pozgarria da nazioarteko titulazio besapean dutela agur esatea.

Félicitations à tous et à toutes!

Lur eta Ingurumen Zientzietako ikasleek Azpeitiko udaletxean

2017/03/13

Lur eta Ingurumen Zientzietako ikasleek Urola ibaiaren egoera hidrografikoari buruz lan bat egin dute praktiketan egon den  Elen Mendiola geologarekin.

Lan hori Azpeitiko udaletxean aurkeztu zieten ingurumen teknikari eta zinegotziari.

"WOMEN & SCIENCE"

2017/03/08

Elos Basque Country ikastetxeetako ikasleen ekarpena Martxoaren 8ko egunari "WOMEN & SCIENCE"

women