EU | ES | EN

Ekonomiako ikasleak Azpeitiko Lan Mobel S.KOOP. enpresan

2017/01/13

Lehengo  Batxilergoko Ekonomiako ikasleak Azpeitiko Lan Mobel S.KOOP.enpresa bisitatzera joan gara. Bertan, Nereak (gerenteak)eta Jonek(ekoizpen arduradunak) altzari ekoizpen  prozedura osoa erakutsi digute; lehen gaietatik hasi eta produktua bukatu arte.

Era berean, enpresa honen eta altzari merkatuaren ezaugarriez jabetzeko aukera ere izan dugu; besteak beste: sektorean dagoen lehiakortasuna,  IKEAren eragina ,esportazioak,banaketa sarea…

WOODTEKTURA PROIEKTUA

2017/01/12

Dagoeneko aukeratu da Woodtektura proiektuaren barnean Azkoitiko Zur eta Altzarigintza mintegiak eta EHU-ko Arkitektura eskolak elkarlanean egingo duten etxe jasangarriaren behinbetiko diseinua.

Datozen hilabeteetan Urola Ikastolako Azkotiko Zur eta Altzarigintza tailerrean eraikiko da etxea.

GABON ZORIONTSUAK ETA URTE BERRI ON!!!!!!!!!

2016/12/22

Enpresa Simulatuen azoka BECen

2016/12/15

Administraritza eta Finantzak Heziketa Zikloko ikasleak BECen izan dira Enpresa Simulatuen azokan, salerosketak eta hitzarmenak egiten.

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Woodtektura proiektua

2016/12/14

EHU-ko Arkitektura Eskola eta Cluster Habic-ekin batera, Azkoitiko Urola Ikastolako Zur eta Altzarigintza mintegia burutzen ari den Woodtektura proiektuaren barruan, Azkoitiko irakasleek Arkitektura eskola bisitatu zuten, bertako ikasleak lantzen ari diren lehen diseinuak aztertu eta eraikitzerako orduan egon daitezkeen arazoak argitzeko asmoz.

Ondorengo asteetan beste bisita bat egingo da Arkitektura eskolara EE1 eta EE2 taldeetako ikasleekin.

q kalitatea       aenor
      iqnet       Elos    EuroSN2000